Een laatste berichtje - Reisverslag uit Akum, Kameroen van Eric Horst - WaarBenJij.nu Een laatste berichtje - Reisverslag uit Akum, Kameroen van Eric Horst - WaarBenJij.nu

Een laatste berichtje

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

26 November 2009 | Kameroen, Akum

Lieve allemaal,

Een laatste berichtje vanuit Kameroen.
Gisteren zijn we (vrij onverwachts toch nog) naar Bueau gereisd. Dit ligt naast Douala. Het was een lange, zware dag, maar we zijn goed aangekomen.

Vandaag zijn we heerlijk aan het genieten van het zonnetje en even bij aan het komen van alle beslommeringen van de afgelopen 1,5 week.

Morgen gaan we naar Douala en dan zit het er morgenavond voor mij op, helaas...

Maar ik kan terug kijken op een fantastische tijd, een tijd waarin veel gebeurd is, veel bereikt is en waarin ik veel geleerd heb. Voor nu moet ik afscheid nemen van de Nyamma yamma, foufoucorn, de onstuimige regenbuien en het mooie weer, alle aparte belevenissen op de weg en wat al nog niet meer....

Ik vlieg morgennacht om 02.25 vanuit Douala naar Cassablanca, vluchtnummer AT508. Zaterdag vlieg ik dan vanaf Cassablanca om 08.05 naar Schiphol, waar ik om 12.40 land. Vluchtnummer AT850.

Veel liefs en de grootst mogelijke dank naar iedereen die mij gesteund heeft in welke vorm dan ook! Onvoorstelbaar...


Eric

  • 26 November 2009 - 10:09

    Yvonne:

    Eric, geniet nog van je laatste dagen in Kameroen. Ik wens je een hele goede terugreis.

    Yvonne

  • 26 November 2009 - 10:22

    Rianne:

    Lieve Eric

    Ik wens je een hele goede terugreis toe, zonder al te veel gedoe.

    Geniet vandaag nog maar even van het zonnetje en het mooie weer, want die giga regenbuien en slecht weer zul je hier nog zeker wel gaan treffen.

    Liefs Rianne

  • 26 November 2009 - 13:35

    Agnes:

    Beste Eric.
    Geniet van je laatste dagen. Je kan zeker terug kijken op een leerzaam geheel.
    Hele goede reis en een behouden thuiskomst.
    Veel liefs Agnes

  • 26 November 2009 - 19:26

    Carolien:

    Eric,
    Goede reis en we zien je graag volgende week weer bij het koor! Groet, Carolien.

  • 27 November 2009 - 09:34

    Wietske Mulder:

    Ha Eric, ik heb veel van je berichten met veel plezier gelezen en via je moeder natuurlijk veel gehoord. Jammer dat je laatste week wat anders liep dan verwacht, maar dat is ook deel van deze landen. Goede start weer thuis, groetjes Wietske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Akum

Een reis naar het onbekende...

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2011

Up-date

14 Oktober 2011

Up-date

26 November 2009

Een laatste berichtje

23 November 2009

Even een kort berichtje...

21 November 2009

Een onverwachte wending
Eric

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 35236

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2011 - 12 November 2011

Terug naar de school

14 Juni 2009 - 28 November 2009

Een reis naar het onbekende...

Landen bezocht: