White and Black Ria - Reisverslag uit Akum, Kameroen van Eric Horst - WaarBenJij.nu White and Black Ria - Reisverslag uit Akum, Kameroen van Eric Horst - WaarBenJij.nu

White and Black Ria

Door: White-Ria

Blijf op de hoogte en volg Eric

19 Oktober 2009 | Kameroen, Akum

Nog een aanvulling op ons bezoek bij Melvis. Op donderdag 3 september (de geboortedag van Gerrit) is de baby van Melvis geboren die zij Ria Maria Nèh heeft genoemd. Het was natuurlijk heel bijzonder om zondag mijn naamgenootje in mijn armen te krijgen en kennis te maken met een gelukkige moeder en oma en een beretrotse opa. We hebben er heerlijke palmwijn op gedronken!! Ze waren ook heel blij met alle cadeautjes die we hebben meegenomen. Thuis zullen we de foto's op het blog zetten.

Liefs White-Ria

• 19 Oktober 2009 - 15:21

Agnes:

White Ria.
    Leuk hè zo'n zwart kind in je armen te hebben. Geniet van je vakantie daar. Het is jammer genoeg zo voorbij. Veel groetjes aan iedereen. Ik ben benieuwd naar je belevenissen. Kom heel huids terug.
    Liefs Agnes

• 19 Oktober 2009 - 18:34

Albert & Greet:

Hoi Ria en Gerrit en Eric,
    Leuk om nu al te lezen hoe het in Kameroen is. Geniet van je naamgenootje en alle nieuwe indrukken in zo'n bijzonder land.Wij zien graag de foto's en zijn uiteraard nieuwsgierig naar jullie verhalen.
    Heeeeel veeeeel groeten van A & G

• 23 Oktober 2009 - 19:51

Gonny Helmond:

Ria, Bijzonder hoor een naamgenootje in Kameroen. Je smelt als je zo,n schatje in je armen houdt! Nog fijne dagen in Kameroen. Groeten aan Gerrit en Eric.een voorspoedige terugreis gewenst.