Een foto impressie - Reisverslag uit Akum, Kameroen van Eric Horst - WaarBenJij.nu Een foto impressie - Reisverslag uit Akum, Kameroen van Eric Horst - WaarBenJij.nu

Een foto impressie

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

27 Oktober 2009 | Kameroen, Akum

Kijk voor een korte foto-impressie bij het verslag van vorige week

• 26 Oktober 2009 - 23:32

Colinda:

Ik zit met smart te wachten!! ;-) Ik kom net thuis uit mijn werk... dus ik wacht rustig af tot je ouders de foto's hebben geplaatst, tenminste ik denk dat dit je ouders zijn!

Liefs Colinda

• 27 Oktober 2009 - 05:39

Rianne:

Wat eeb leuke foto's! Mooi om te zien. Volgens mij hebben jullie een geweldige week gehad. En nu zie ik hiernaast staan dat je over een kleine 3 weken al terug komt, of ga je langer in Kameroen blijven?

• 28 Oktober 2009 - 07:46

Ditty:

Hoi..hoi ... Eric,

He.,he..eindelijk een teken van leven van mij!
    Ik liep in de zomer zo'n eind achter met het lezen van je(mega)verslagen!En veel tijd achter de computer had ik niet.Maar...ik heb er nu een papieren versie van gemaakt en nu lees ik gewoon overal en op elk moment! Thuis denken ze al dat ik aan een studie begonnen ben met dat pak papier op schoot .Het kostte me wel wat inkt maar goed ik ben nu weer helemaal op de hoogte van al je belevenissen!
    Leuk om alles te lezen....
    Maar white man....nog even en dan kunnen wij je weer verwelkomen op de werkvloer!Succes met de laatste periode in kameroen!!!
    Groetjes Ditty

• 28 Oktober 2009 - 12:50

Agnes:

Wat een leuke foto's.
    Jullie zullen wel een fantastische week gehad hebben. Je tijd zit er bijna weer op. Jammer hè.
    Geniet er nog van. Ik hoor het reisverslag wel van je moeder.