Een foto impressie - Reisverslag uit Akum, Kameroen van Eric Horst - WaarBenJij.nu Een foto impressie - Reisverslag uit Akum, Kameroen van Eric Horst - WaarBenJij.nu

Een foto impressie

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric

27 Oktober 2009 | Kameroen, Akum

Kijk voor een korte foto-impressie bij het verslag van vorige week

  • 26 Oktober 2009 - 23:32

    Colinda:

    Ik zit met smart te wachten!! ;-) Ik kom net thuis uit mijn werk... dus ik wacht rustig af tot je ouders de foto's hebben geplaatst, tenminste ik denk dat dit je ouders zijn!

    Liefs Colinda

  • 27 Oktober 2009 - 05:39

    Rianne:

    Wat eeb leuke foto's! Mooi om te zien. Volgens mij hebben jullie een geweldige week gehad. En nu zie ik hiernaast staan dat je over een kleine 3 weken al terug komt, of ga je langer in Kameroen blijven?

  • 28 Oktober 2009 - 07:46

    Ditty:

    Hoi..hoi ... Eric,

    He.,he..eindelijk een teken van leven van mij!
    Ik liep in de zomer zo'n eind achter met het lezen van je(mega)verslagen!En veel tijd achter de computer had ik niet.Maar...ik heb er nu een papieren versie van gemaakt en nu lees ik gewoon overal en op elk moment! Thuis denken ze al dat ik aan een studie begonnen ben met dat pak papier op schoot .Het kostte me wel wat inkt maar goed ik ben nu weer helemaal op de hoogte van al je belevenissen!
    Leuk om alles te lezen....
    Maar white man....nog even en dan kunnen wij je weer verwelkomen op de werkvloer!Succes met de laatste periode in kameroen!!!
    Groetjes Ditty

  • 28 Oktober 2009 - 12:50

    Agnes:

    Wat een leuke foto's.
    Jullie zullen wel een fantastische week gehad hebben. Je tijd zit er bijna weer op. Jammer hè.
    Geniet er nog van. Ik hoor het reisverslag wel van je moeder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Akum

Een reis naar het onbekende...

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2011

Up-date

14 Oktober 2011

Up-date

26 November 2009

Een laatste berichtje

23 November 2009

Even een kort berichtje...

21 November 2009

Een onverwachte wending
Eric

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 35208

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2011 - 12 November 2011

Terug naar de school

14 Juni 2009 - 28 November 2009

Een reis naar het onbekende...

Landen bezocht: